flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом керівника апарату

Тростянецького районного

суду Сумської області

№ 12 від 02.10.2017

 

 

Положення

про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у Тростянецькому районному суді  Сумської області

Загальні положення

  1. 1. Це Положення визначає процедуру проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби (далі - конкурс) у Тростянецькому районному суді Сумської області, метою якого є добір осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки.
  2. 2. Проведення конкурсу здійснюється відповідно до визначених в установленому законом порядку вимог до професійної компетентності кандидата на вакантну посаду державної служби на основі оцінювання його особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей для належного виконання посадових обов’язків.
  3. 3. Конкурс на зайняття вакантних посад державної служби проводиться відповідно до вимог Закону України від 10.12.2015р. №889-VII «Про держану службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 року №648 та Положення проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 05.09.2017р. №2646/15-17 та з дотриманням принципів: забезпечення рівного доступу; політичної неупередженості; законності; довіри суспільства; недискримінації; прозорості; доброчесності; надійності та відповідності методів тестування; узгодженості застосування методів тестування; ефективного і справедливого процесу відбору.

Умови проведення конкурсу 

  1. 4. Рішення про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорій “В” приймає керівник апарату Тростянецького районного суду Сумської області.
  2. 5. Конкурс проводиться поетапно:

1) прийняття рішення про оголошення конкурсу;

2) оприлюднення рішення про оголошення конкурсу;

3) приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;

4) попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам;

5) проведення тестування та визначення його результатів;

6) проведення співбесіди та визначення її результатів;

7) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата;

8) оприлюднення результатів конкурсу.

  1. Особи, які відповідно до частини другої статті 19 Закону України “Про державну службу” не можуть вступити на державну службу, не допускаються до участі у конкурсі.
  2. Особи, які подали необхідні документи до Тростянецького районного суду Сумської області для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття посади державної служби (далі - кандидати).
  3. Документи, надіслані поштою або подані особисто в останній день приймання документів після закінчення робочого часу, не розглядаються. 

 Вимоги щодо оприлюднення інформації про вакантну посаду державної служби та оголошення про проведення конкурсу

  1. 9. Оголошення про проведення конкурсу на вакантну посаду державної служби за категорією “В” оприлюднюється на офіційному веб-сайті Тростянецького районного суду Сумської області http://tr.su.court.gov.ua та Нацдержслужби.

З метою широкого поширення інформації про вакансію така інформація може бути додатково оприлюднена на інших веб-сайтах або в засобах масової інформації.

  1. 10. В оприлюдненому оголошенні про проведення конкурсу зазначаються:

1) найменування і місцезнаходження державного органу;

2) назва посади;

3) посадові обов’язки;

4) умови оплати праці;

5) вимоги до професійної компетентності кандидата на посаду;

6) інформація щодо строковості чи безстроковості призначення на посаду;

7) вичерпний перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання;

8) дата і місце проведення конкурсу;

9) прізвище, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.

  1. 11. Строк подання документів для участі в конкурсі не може становити менше 15 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу. 

 

Склад, порядок формування і роботи та повноваження

конкурсної комісії 

  1. 12. Для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії “В”  Головою ДСА України утворюється конкурсна комісія у складі голови і членів комісії за пропозицією керівника апарату суду.
  2. 13. Конкурсна комісія утворюється у складі не менше п’яти осіб.
  3. Засідання конкурсної комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її членів.
  4. Функції адміністратора під час проведення конкурсного відбору на посади державної служби категорії “В” у Тростянецькому районному суді Сумської області виконує головний спеціаліст по роботі з персоналом. Адміністратор несе персональну відповідальність за проведення письмових етапів конкурсу та за розголошення інформації, що стала йому відома під час проведення конкурсу. Адміністратор веде протокол засідання конкурсної комісії, оформляє відомості результатів конкурсу тощо.
  5. Під час засідання конкурсної комісії її члени:

1) вивчають результати проведеної службою управління персоналом перевірки документів кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби;

2) проводять відбір кандидатів з використанням видів оцінювання відповідно до Порядку проведення конкурсу;

3) проводять співбесіду з кандидатами на зайняття вакантних посад з урахуванням результатів тестування для уточнення їхньої професійної компетентності;

4) особисто оцінюють рівень професійної компетентності кандидатів та визначають в особистому порядку їхній загальний рейтинг;

5) за результатами складення загального рейтингу кандидатів визначають переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата на зайняття вакантної посади.