flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Базові показники ефективності діяльності Тростянецького районного суду Сумської області за 2023 рік

15 січня 2024, 14:42

Базові показники ефективності діяльності Тростянецького районного суду Сумської області за 2023 рік 

 №

Назва базового показника ефективності
діяльності суду

за 2023 рік

1

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду

149

в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду

9

2

Кількість справ і матеріалів, що надійшли

2559

3

Кількість розглянутих справ і матеріалів

2514

4

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період

194

в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду;

11

5

Кількість скасованих судових рішень

14

6

Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду

2

в т. ч. визнаних обґрунтованими

-

7

Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на
розгляді в суді, на одного суддю,
за наявності спеціалізації в суді (з розгляду кримінальних
справ та справ про адміністративні правопорушення, з
розгляду цивільних справ) середня кількість справ та
матеріалів, що перебували на розгляді у суді на одного
суддю по цих спеціалізаціях

1354

8

Загальна кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів)

10 853

9

Середня кількість вхідної документації (документів,
справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за
виключенням секретарів судових засідань і помічників
суду)

904

10

Кількість працівників апарату суду на одного суддю

8,5

11

Відсоток розглянутих справ

98,24

12

Середня кількість розглянутих справ на одного суддю

1257

13

Відсоток скасованих судових рішень

0,55

14

Кількість судових засідань з використанням режиму
відеоконкференцзв’язку

134

15

Кількість викликів осіб до суду з використанням SMS-повідомлень

275-повісток (551-повідомлення)

16

Наявність вебсторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів
щодо вебсторінки суду

Так

17

Результати опитування громадян-відвідувачів суду з
питань, що стосуються якості діяльності суду, з
вказівкою дати цього опитування

У період із 20 вересня до 20 листопада 2023 року судом було проведено  опитування серед відвідувачів суду.

Результати опитування:

·         93,3 відсотки опитаних громадян зазначили, що не зазнавали перешкод у доступі до приміщення суду через обмеження судової охорони;

·         66,7 відсотки вважають, що люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду;

·         93,3 відсотки опитаних відмітили, що якщо їм доводилося телефонувати до суду, то їм завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію;

·         96,7 відсотки зазначили, що графік роботи канцелярії суду давав їм можливість вчасно та безперешкодно вирішувати їх справи у суді;

·         92,6 відсотки не відзначили для себе проблем з питання зручності та комфортності перебування у суді та відмітили про цілковиту повноту, ясність та доступність інформації для відвідувачів суду;

·         100 відсотків опитаних користувалися вебсторінкою суду на офіційному вебпорталі "Судова влада України" та знайшли на ній потрібну інформацію;

·         56,7 відсотків респондентів відмітили про своєчасність початку         судового засідання у їх справі;

·         90 відсотків зазначили про те, що було враховано їх побажання                 при призначенні дня та часу судового засідання;

·         90 відсотків відповіли, що вчасно отримали повістки та                повідомлення про розгляд справи;

·         80 відсотків вважають обґрунтованими затримки/перенесення                 слухань у розгляді їх справи.

·         87,3 відсотків респондентів зазначили про неупередженість та незалежність суду, а також  відмітили коректність, доброзичливість та ввічливість судді;

·         95,6 відсотки опитаних громадян задоволені роботою працівників апарату суду (доброзичливе відношення до відвідувачів, прояв поваги та бажання їм допомогти).