flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підсумки роботи суду зі зверненнями та скаргами громадян, запитами на публічну інформацію за І півріччя 2019 року

03 липня 2019, 15:44

Одним із важливих напрямків роботи Тростянецького районного суду Сумської області,  крім основної функції здійснення правосуддя, є розгляд звернень (заяв, скарг, пропозицій) громадян, запитів на публічну інформацію.

Робота суду в цьому напрямку ґрунтується на неухильному дотриманні норм Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про інформацію», Закону України «Про доступ до публічної інформації» та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання у сфері звернень.

Керівництвом суду постійно здійснюється контроль за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян та запитів на публічну інформацію. Також ведеться профілактична робота-контроль за дотриманням працівниками суду своїх функціональних обов'язків, правил поведінки при спілкуванні з громадянами.

Протягом І півріччя 2019 року на розгляд до суду надійшло 6 звернень (дві заяви, три скарги, одне колективне звернення), з яких 5 надійшло у  письмовій формі,  1 в  усній формі  на телефонну «гарячу» лінію ДСА України.  Протягом аналогічного періоду 2018 року до суду надійшло 4 звернення громадян.

У своїх зверненнях громадяни просили повідомити позицію суду  у питанні необхідності впровадження «Електронного суду», викладали пропозиції щодо необхідності аналізу і узагальнення судом судової статистики і практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті з обговоренням цього питання на нараді (зборах) суддів.

Скарги подані до суду стосувались розгляду судом справ. Так, в одній  скарзі  мова йшла про необхідність  проведення судом  у межах розгляду справи кримінального судочинства процесуальних дій та необхідності на думку скаржника надсилання судом повідомлення про обставини справи до Вищої ради правосуддя та Генеральної прокуратури. Інша скарга стосувалась невидачі та не доведення до позивача тексту судового рішення  у цивільній справі з витребуваними документами та виконавчим листом. Звернення подане на телефонну «гарячу» лінію ДСА України стосувалось  помилки у назві сторони справи, повідомлення про яку було розміщено на веб-сайті суду. 

Всі указані звернення (скарги) громадян були розглянуті судом у строк, визначений Законом України «Про звернення громадян», заявникам були надані відповіді.

Крім того, протягом першого півріччя 2019 року суд отримав 6 запитів на публічну інформацію, що на 4 інформаційні запити менше, ніж у І півріччі минулого року. У своїх запитах на отримання публічної інформації громадяни просили надати інформацію про кількість  співробітників суду (помічників суддів, секретарів судового засідання, співробітників канцелярії, діловодів), список суддів із зазначенням голови суду та його заступників, судді-спікера і прес-секретаря, щодо кількості зареєстрованої вхідної і вихідної кореспонденції, середнього відсотку премії та надбавки за інтенсивність державним службовцям, також стосувались інформації про план безкоштовних заходів для суддів у 2019-2020 роках, про кількість цивільних і адміністративних справ у сфері земельних відносин  за період з 1991 по 2018 рік.

В одному запиті заявник просив повідомити про підстави повернення на дооформлення справ про адміністративні правопорушення, які передбачені статтею 130 КУпАП за 2018 рік з наданням  номерів цих справ.

Усі отримані судом запити було опрацьовано у встановлений законодавством термін із наданням вичерпних відповідей та роз’яснень, які надавалися відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».