Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№ |
Назва базового показника ефективності |
за рік |
1 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду |
164 |
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду; |
17 |
|
2 |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли |
2156 |
3 |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
2098 |
4 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період |
222 |
в т. ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду і 4 місяці для апеляційного суду; |
13 |
|
5 |
Кількість скасованих судових рішень |
15 |
6 |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду |
9 |
в т. ч. визнаних обґрунтованими |
- |
|
7 |
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на |
773,3 |
8 |
Загальна кількість вхідної документації (документів, |
11 643 |
9 |
Середня кількість вхідної документації (документів, |
896 |
10 |
Кількість працівників апарату суду на одного суддю |
7,3 |
11 |
Відсоток розглянутих справ |
97,31 |
12 |
Середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
699,3 |
13 |
Відсоток скасованих судових рішень |
0,71 |
14 |
Кількість судових засідань з використанням режиму |
144 |
15 |
Кількість викликів осіб до суду з використанням |
750 |
16 |
Наявність вебсторінки суду, виконання вимог |
Так |
17 |
Результати опитування громадян-відвідувачів суду з |
Проведено анонімне опитування громадян - відвідувачів суду з 20 жовтня по 20 листопада 2020 року включно. Громадяни – відвідувачі суду не були досить активними, тому всього в опитуванні взяли участь 18 громадян. Більшість відвідувач відмовлялися від заповнення анкет, посилаючись на те, що не бажають брати участь в опитуванні. Як показали результати анкетування 94% респондентів не відзначили для себе проблем під час відвідування суду та вважають, що в суді достатньо місць для очікування, для ознайомлення з матеріалами справи тощо. 78% громадян відмітили, що приміщення суду є чистим і прибраним. Зручність розташування інформаційних стендів, повнота та ясність інформації задовольняє 72% відвідувачів суду. Рівень інформаційного наповнення сайту суду позитивно оцінили 72% громадян. 85% опитаних громадян задоволені старанністю працівників апарату суду, недопущенням помилок, які б призводили до перероблення документів та порушення строків, рівнем професіоналізму, доброзичливим відношенням та неупередженістю працівників апарату суду до відвідувачів. Неупередженість та незалежність судді відмітили як задовільною 75% респондентів, належну підготовку до справи та знання справи коректність, доброзичливість та ввічливість судді, надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію – 85%, дотримання процедури розгляду – 82% респондентів. 86% опитаних громадян вчасно отримали повістки та повідомлення про розгляд справи, задоволені тим, що були враховані їх побажання при призначенні дня та часу засідання та лише 61% опитаних вважають обґрунтованими затримку/перенесення слухань у справі. 56% відвідувачів зазначили про вчасність (відповідно до графіка) початку останнього засідання по справі. Затримку початку розгляду судового розгляду можна пояснити надмірним навантаженням на суддів, оскільки з початку 2020 року по 30 липня 2020 року судочинство у суді здійснювали лише два судді |