flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Судом проведено анонімне опитування відвідувачів суду

25 листопада 2020, 15:20

З 2016 року у суді на регулярній основі запроваджено анонімне опитування відвідувачів  нашого суду з метою відслідковування задоволення якістю надання судових послуг.

Опитування є добровільним, інформація, що збиралася є конфіденційною і оприлюднюється лише у виді узагальнених результатів.

Протягом жовтня - листопада 2020 року всім відвідувачам суду пропонувалося заповнити анонімні анкети. Крім того, можна було пройти он-лайн-опитування на вебсайті суду, перейшовши за відповідним посиланням.

Громадяни – відвідувачі суду не були досить активними, тому всього в опитуванні взяли участь 12 громадян. Більшість відвідувачів відмовлялися від заповнення анкет, посилаючись на те, що не бажають брати участь в опитуванні. Аналогічну ситуацію маємо із заповненням анкет он-лайн. Лише 6 осіб долучилися до їх заповнення. 

Громадянам було запропоновано заповнити анкету та оцінити якість роботи суду, умови перебування в  суді, дотримання строків судового розгляду, доступ та повноту інформації на стендах та на вебсторінці суду в мережі Інтернет, роботу судді та працівників апарату суду.

Проаналізувавши результати опитування громадян-відвідувачів суду можна зазначити, що організація роботи апарату Тростянецького районного суду Сумської області здійснюється вцілому на належному рівні.  

Як показали результати анкетування 94%  респондентів не відзначили для себе проблем під час відвідування суду та вважають, що в суді достатньо місць для очікування, для ознайомлення з матеріалами справи тощо.

78% громадян відмітили, що приміщення суду є чистим і прибраним.

Зручність розташування інформаційних стендів відмітили 72% респондентів.

Рівень інформаційного наповнення сайту суду позитивно оцінили 72% громадян.

85% опитаних громадян задоволені старанністю працівників апарату суду, недопущенням помилок, які б призводили до перероблення документів та порушення строків, рівнем професіоналізму, доброзичливим відношенням та неупередженістю працівників апарату суду до відвідувачів.   

Неупередженість та незалежність судді відмітили як задовільною 75% респондентів, належну підготовку до справи та знання справи коректність, доброзичливість та ввічливість судді, надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію – 85%, дотримання процедури розгляду – 82% респондентів.

86% опитаних громадян  вчасно отримали повістки та повідомлення про розгляд справи, задоволені тим, що були враховані їх побажання при призначенні дня та часу засідання та лише 61% вважають обґрунтованими затримку/перенесення слухань у справі. Також всього 56% відвідувачів зазначили про вчасність (відповідно до графіка) початку останнього засідання по справі. Затримку початку судового розгляду можна пояснити надмірним навантаженням на суддів, так як з початку 2020 року по 28 липня 2020 року судочинство у суді здійснювали лише два судді.

Проведене опитування є досить корисним. Отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття відповідних управлінських рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення діяльності судової установи.