Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В період з квітня по липень 2021 року в Тростянецькому районному суді Сумської області було проведено анонімне опитування громадян - відвідувачів суду щодо якості функціонування суду.
Дослідження проводилося громадською організацією «Бюро правничих комунікацій» в рамках програми опитувань відвідувачів судів під час реалізації проекту Проведення опитувань учасників судових проваджень в судах Сумської області з використанням методології карток громадянського звітування, який здійснювався за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID).
Респондентам Тростянецького районного суду Сумської області була запропонована анонімна анкета, яка містила у собі низку питань.
Опитані респонденти є позивачі, відповідачі, представники сторін або треті особи, які брали участь у розгляді справ, та інші відвідувачі суду.
Метою проведення опитування було виявлення недоліків роботи суду та вжиття заходів щодо їх усунення.
Отримані в ході опитування результати свідчать про високу оцінку відвідувачами якості роботи Тростянецького районного суду Сумської області: переважна більшість респондентів (90,00%) високо та добре оцінили якість роботи суду.
За 5-бальною шкалою середня оцінка суду всіма респондентами становить 4,10.
Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду найбільш високо відвідувачі суду оцінили:
- повнота, ясність та доступність інформації (середній бал оцінювання склав 4,29);
- зручність та комфортність перебування у суді (середній бал оцінювання склав 4,25);
- сприйняття роботи працівників суду (середній бал оцінювання склав 4,24). Найбільш критично, хоча і досить високо були оцінені дотримання строків судового розгляду (середній бал оцінювання склав 4,01) та доступність суду (середній бал оцінювання склав 4,11).
Середній інтегральний показник за вимірами якості становить 4,18.
В ході проведення опитування під час відповіді на питання, які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи цього суду, були отримані пропозицій від відвідувачів:
- У суду є проблеми з фінансуванням поштових відправлень.
- Необхідно встановити пандус для осіб з інвалідністю, термінал для сплати судового збору.
- Встановити інформаційний кіоск в холі.
Щодо роботи системи «Електронний суд» висловлені такі зауваження: - відсутні.
Кількість відвідувачів, які користувалися сторінкою суду в мережі інтернет на порталі судової влади України www.court.gov.ua – 61,90%. Щодо питання «Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?» - середній бал оцінювання склав 4,50.
Що стосується роботи системи «Електронний суд», то 20,63 % респондентів зазначили, що користувались нею. Середній бал оцінювання роботи системи «Електронний суд» відвідувачами склав 3,83.
З офіційним висновком щодо результатів опитування Ви можете ознайомитися тут Результати анкетування