Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Із 2016 року у Тростянецькому районному суді Сумської області на регулярній основі запроваджено анонімне опитування відвідувачів суду з метою відслідковування задоволення якістю надання судових послуг.
Опитування є добровільним, інформація, що збирається є конфіденційною і оприлюднюється лише у виді узагальнених результатів.
У період з 15 серпня до 16 жовтня 2022 року судом було проведено чергове опитування серед громадян. Усім відвідувачам суду та учасникам процесу пропонувалося заповнити анонімну онлайн анкету, розміщену на вебсторінці суду, що функціонує на офіційному вебпорталі "Судова влада України". Крім того, у вестибюлі суду було також розміщено оголошення з QR-кодом для проходження опитування.
Нажаль громадяни – відвідувачі суду не були досить активними.
Відвідувачі суду мали можливість оцінити якість роботи суду, зручність та комфортність перебування у суді, повноту та ясність інформації, роботу судді та працівників апарату суду.
Отримані в ході опитування результати свідчать про високу оцінку відвідувачами якості роботи суду.
Результати анкетування:
На запитання «Чи довіряєте Ви взагалі судовій владі України?»
- 32 відсотки сказали, що довіряють;
- 28 відсотків відмітили, що скоріше довіряють;
- 20 відсотків зазначили, що скоріше не довіряють;
- 20 відсотків не змогли визначитись з відповіддю.
Незважаючи на досить позитивну оцінку різних аспектів функціонування суду, деякі анкети респондентів містили зауваження стосовно роботи суду. Зокрема, опитані відвідувачі суду звернули увагу на несвоєчасність початку судових засідань у справах та тривалий розгляд справ.
Уже досить довгий час Тростянецький районний суд Сумської області працює в умовах кадрового дефіциту та надмірного навантаження на суддів. У суді фактично працює 2 суддів із 5 за штатом, що не могло не позначитися на оперативності розгляду справ. На своєчасність початку судових засідань в умовах сьогодення, безумовно, впливають сповіщення про повітряну тривогу, які ігнорувати неприпустимо. Слід зазначити, що суд вживає всіх можливих заходів для організації належної роботи суду в таких умовах.
Для покращення роботи суду респонденти пропонували установити у приміщенні суду інформаційний кіоск та термінал для сплати судових витрат.
Зауваження та пропозиції відвідувачів суду, які зазначені в анкетах, обов’язково будуть прийняті до уваги та враховані для покращення організації роботи суду.