flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анкетування

28 вересня 2016, 11:26

Результати анкетування

 На виконання Рішення Ради суддів України №35 від 12 травня 2016 року в Тростянецькому районному суді Сумської області в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» проведено анкетування, яке включало в себе: внутрішнє опитування судді; внутрішнє опитування працівника апарату суду та опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.                                      ;

В анкетуванні взяли участь 3 суддів та 20 працівників апарату суду, а також 22 відвідувача суду.

Результати опитування засвідчили гідний рівень ефективності роботи Тростянецького райсуду Сумської області.

Зокрема:

 

За результатами анкетування

 «Анкета внутрішнього опитування судді»

 

Переважна більшість опитуваних на запитання №1 «Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?», надали у відповідь оцінку «5» та «4». Проте, на пункт 1.3 (комп’ютеризація суду) питання №1 деякі респонденти оцінювали на «1». На пункт 1.21 (безпека у приміщеннях суду) переважна кількість респондентів оцінювали на «2».

На запитання №2 «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими?», 1 респондент з 3 оцінив на «3», 2 респонденти оцінили на «1».

На запитання №3 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Голова суду ....», 70% респондентів оцінили на «5», 22% респондентів оцінили на «4», 2% респондентів оцінили на «3» та 6% - ускладнилося відповісти (важко саказати).

На запитання №4 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Керівник апарату вашого суду ....», 76% респондентів оцінили на «5», 14% респондентів оцінили на «4» , 6% респондентів оцінили на «3» та 4% оцінили на «0».

На запитання №5 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Збори суддів вашого суду ....», 77% респондентів оцінили на «5», 4% респондентів оцінили на «4», 4% респондентів оцінили на «З» та 15% оцінили на «1».

На запитання №6 «Як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду?» 33% респондентів оцінили на «5» та 67% респондентів оцінили на «4».

На запитання №7 «Спробуйте пригадати минулий тиждень-яку саме роботу чи окремі доручення виконували?», 33% респондентів оцінили на «1» та 67% респондентів оцінили на «2».

На запитання №8 «Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому?», 67% респондентів оцінили на «1» та 33% респондентів оцінили на «2».

На запитання №9 «Яка з наведених нижче оцінок може охарактеризувати Ваше навантаження», 67% респондентів оцінили на «4» та 33% респондентів оцінили на «3».

На запитання №10 «Чи є корисними семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?», 100% респондентів оцінили на «2».

На запитання №11 «Якою мірою наведене нижче є характерним для Вашого суду?», 50% респондентів надали оцінку «5», 39% респондентів оцінили на «4» та 11% респондентів оцінили на «3».

На запитання №12 «Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду?», 94% респондентів надали оцінку «1» та 6% респондентів оцінили на «3».

На запитання №13 «Які зміни відбулися у суді за останні 12 місяців?», 67% респондентів відповіли, що особисте навантаження не змінилось «2» та 33% респондентів зазначили, що навантаження зросло «1». Щодо умов праці, стану приміщення, відносин у колективі, організації роботи та управління судом, 100 % респондентів оцінили на «2».

На додаткове запитання №13 «Які зміни відбулися у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?», 67% респондентів відповіли, що умови праці, стан приміщення, відносини у колективі, організація роботи та управління судом покращилися. Інші 33% відповіли, що не змінилися, надавши оцінку «2».

 

За результатами анкетування

 «Анкета внутрішнього опитування працівника апарату суду»

 

На запитання №1 «Якою мірою Ви задоволені умовами праці у вашому суді?», надали у відповідь оцінку «5» та «4». На пункт 1.3 (комп’ютеризація суду) питання №1 деякі респонденти оцінювали на «З». На пункт 1.10 (перспективи професійного зростання) 1 респондент надав відмітку «1».

На запитання №2 «Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за існуючих умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими?», 5% респондентів ускладнилися відповісти, 45% респондентів оцінили на «4», 35% респондентів оцінили на «З» та «2» та 15% на «1»

На запитання №3 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Голова суду ....», 50% респондентів оцінили на «5», 33% респондентів оцінили на «4», 9% респондентів оцінили на «3» та 8% респондентів ускладнилася відповісти.

На запитання №4 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Керівник апарату вашого суду ....», 67% респондентів оцінили на «5», 22% респондентів оцінили на «4», 8% респондентів оцінили на «2» та «3», 1%  надав у відповідь оцінку «1» та 2% респондентів оцінили на «0».

На запитання №5 «Наскільки Ви погоджуєтеся з наступними твердженнями, Збори суддів вашого суду ....», 57% респондентів оцінили на «5», 20% респондентів оцінили на «4», 6% респондентів оцінили на «3», 2%  надали у відповідь оцінку «1» та 15% респондентів ускладнилося відповісти.

На запитання №6 «Як співвідносяться позиції голови суду та керівника апарату суду при плануванні роботи чи оцінюванні поточної діяльності суду?», 25% респондентів оцінили на «5», 65% респондентів оцінили на «4» та 10% респондентів оцінили на «3».

На запитання №7 «Спробуйте пригадати минулий тиждень-яку саме роботу чи окремі доручення виконували?», 74% респондентів оцінили на «1», 11% респондентів оцінили на «2», 8% респондентів оцінили на «3» та 7%  - на «4».

На другу частину відповіді опитувачі зазначили, що виконували роботу іншого працівника апарату суду.

На запитання №8 «Чи доводилось Вам протягом останніх 12 місяців працювати після закінчення робочого дня або брати роботу додому?», 70% респондентів оцінили на «3», 5% респондентів оцінили на «2», 15% респондентів оцінили на «1» та 10% респондентів оцінили на «4».

На другу частину запитання №8 «Якщо такі випадки були, то чим це пояснюєте?», 75% респондентів зазначили графу «5», 15% респондентів зазначили графу «3», 10% респондентів зазначили графу «2».

На запитання №9 «Чи є корисними семінари, тренінги та інші форми навчання, що проходять у суді?», 50% респондентів оцінили на «1», 40% респондентів оцінили на «2» та 10% оцінили на «3» та «4».

На запитання №10 «Якою мірою наведене нижче є характерним для Вашого суду?», 48% респондентів надали оцінку «5», 27% респондентів оцінили на «4», 8% респондентів оцінили на «3», 8% респондентів оцінили на «2», 1% респондентів зазначив «1» та 8% ускладнилося відповісти.

На запитання №11 «Якою мірою наведені нижче ознаки є характерними для відносин у колективі суду?», 41% респондентів надали оцінку «5», 35% респондентів оцінили на «4», 16% респондентів оцінили на «З», 6% оцінили на «2» і «1» та 2% оцінили на «0».

На запитання №12 «Особисте навантаження», 75% респондентів відповіли, що особисте навантаження не змінилось «2» та 25% респондентів відповіли, що зросло «1».

На додаткове запитання №13 «Які зміни відбулися у суді за час перебування на посаді нинішнього голови суду?», 53% респондентів відповіли, що умови праці, стан приміщення, відносини у колективі, організація роботи та управління судом покращилися та 47% надали оцінку «2».

 

За результатами анкетування

«Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду»

 

В опитуванні приймали участь 9% респондентів віком від 18 до 25 років; 41% респондентів віком від 26 до 39 років; 45% респондентів віком від 40 до 59 років та 5% віком 60 років і старше.

9% від опитуваних мають базову вищу освіту, 86% - повну вищу освіту та 5% іншу освіту.

Повну вищу юридичну освіту мають 59% респондентів.

68% опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду, 32% - в іншому населеному пункті.

На наступне запитання №6 «У суді Ви представляєте...», 23% респондентів відмітили «1», 55% респондентів зазначили «2» та 22% зазначили «3» (інше).

На запитання №7 «Ви вважаєте себе...», 72% респондентів відмітили «3», 23% респондентів зазначили «2», 5 % респондентів зазначили «1».

На запитання №8 «Як часто Ви були учасником судового процесу», 9% респондентів відмітили «1», 23% респондентів зазначили «2», 68% респондентів зазначили «3».

На запитання №9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 59% респондентів відмітили «1», 27% респондентів зазначили «2», 9% респондентів зазначили «3» та 5% відмітили «5».

На запитання №10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 77% респондентів відмітили «2», 5% респондентів зазначили «З», 13% відмітили «1» та 5% зазначили «4».

На запитання №11 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?», 40% респондентів відмітили «4», 55% респондентів зазначили «3», 5% респондентів ускладнилися відповісти.

На запитання №12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», 68% респондентів відмітили «5», 18% респондентів зазначили «4», 5% респондентів відмітили «3» та 9% ускладнилися відповісти.

Другий блок запитань.

Доступність суду.

На запитання: «чи легко Вам було знайти будівлю суду» -90% зазначили «5», 10% зазначили «4»; «чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» - 11% зазначили «3», 33% зазначили «4», 56 % зазначили «5»; «чи зручно паркувати автомобіль» — 44 % зазначили «З», 12 % зазначили «4», 44 оцінили на «5» ; «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» - 94% респондентів відмітили «Ні», 6% респондентів зазначили «Так»; «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 46% зазначили «З», 54% зазначили «4»; «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 72% зазначили «5», 11 % зазначили «З», 17% зазначили «4»; «чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» - 81% зазначили «5», 12% зазначили «4», 7% зазначили «3»; «чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - 6% зазначили «1», 13%  зазначили «2», 62 % зазначили «3», 9% зазначили «4» та 10% відмітила «5».

В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»

На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання», «вільний доступ до побутових приміщень», «чистота та прибраність приміщень», «достатність освітлення», «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 48% зазначили «5», 27 % зазначили «4», 6% респондентів відмітили «3», 9% зазначили «2» та 10% відмітили «1».

На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: «розташування кабінетів, залів судовій засідань, інших приміщень»; «правил допуску в суд та перебування в ньому»; «справ, що призначені до розгляду», «зразків документів», «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів», «чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?» - 65% відповіли «5», 15% зазначили «4», 5%  оцінили на «3», 5 % зазначили «2» та 11%  відповіли «1».

На запитання: Сприяння роботи працівників апарату суду та Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм: 71% оцінили на «5», 12% оцінили на «4», 6% оцінили на «З» та 10% відповіли «1».

На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»: «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій справі?» ; «чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?»; «чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?»,; «чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» - 56% оцінили на «5», 23 % оцінили на «4», 8 % оцінили на «3», 8% оцінили на «2» і «1» та 5% ускладнилися відповісти..

На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність»; «коректність, доброзичливість, ввічливість»; «належна підготовка до справи, знання справи»; «надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію»; «дотримання процедури розгляду», 85% оцінили на «5» та «4», 6% оцінили на «3» та 9% зазначило «1».

На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»: «чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь», «чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення»; «чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?; «чи було рішення добре обґрунтованим» - 60% оцінили на «1», 26% оцінили на «2», 14%  ускладнилося відповісти.

В розділі Вкажіть загальну кількість: «судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 1 до 11 засідань; судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду - відповіді відсутні; візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях - від 1 до 7 візитів.

В блоці «Зміни та рекомендації» на запитання «які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду», загалом зазначали про підвищення рівню строків судового розгляду. На запитання «якість роботи працівників апарату суду» 27% надали оцінку «3», 27 % надали оцінку «4» і «5», 7% надали оцінку «6», 13% надали оцінку «7» та 26% оцінили на «2» і «1» .

На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, більшість респондентів зазначали, що змінювати нічого не потрібно, все влаштовує. Один відвідувач закцентував увагу на необхідності вивісити списки та контакти адвокатів та юристів району, ще один зазначив про необхідність гідного матеріального забезпечення працівників апарату суду з метою належного мотивування до роботи та належного рівня існування. Також один відвідувач відмітив про необхідність дотримання часу початку судових засідань. 

На додаткове запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «так» (68% від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «ні» (32% від загальної кількості респондентів).

На додаткове запитання, яким було Ваше враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «краще, ніж очікував» (22 % від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні), друга частина респондентів зазначила відповідь «відповідають очікуванням» ( 72% від загальної кількості респондентів) та 6% ускладнилися відповісти.

На два останні додаткових запитання (№57, №58), чи змінилась якість роботи суду загалом; чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства,- кількість респондентів з тих, хто виявив бажання відповісти на додаткові запитання, зазначили, що значно покращилась діяльність суду ( 47% від загальної кількості), 83% респондентів зазначили, що позитивні зміни відчувають.