Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказ керівника апарату
Тростянецького районного
суду Сумської області
від 08.12.2016 року № 55
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - консультант суду ( по роботі з персоналом) Тростянецького районного суду Сумської області
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки
|
Бере участь у здійсненні заходів щодо реалізації державної політики з питань персоналу в апараті суду. Аналізує практику застосування законодавчих і нормативних актів з питань проведення державної кадрової політики в апараті суду, готує пропозиції щодо її поліпшення. Готує та контролює документацію для продовження терміну перебування на державній службі працівникам апарату суду в установленому законодавством порядку. Готує проекти наказів про призначення на посади в апарат суду, переведення на інші посади, звільнення з посад, з інших кадрових питань та здійснює їх реєстрацію. Узагальнює практику роботи з персоналом, вносить керівнику апарату та голові суду пропозиції щодо її вдосконалення. Готує матеріали для проведення конкурсного відбору на посади державних службовців апарату суду, оцінювання результатів службової діяльності. Забезпечує збір інформації та складає графік відпусток суддів та працівників апарату суду, контролює його виконання. Проводить роботу з обліку, зберігання та оформлення особових справ та трудових книжок суддів і працівників апарату суду. Здійснює контроль за виконанням плану заходів місцевого суду щодо посилення боротьби з корупцією на відповідний рік з метою профілактики та попередження корупційних діянь, за дотриманням державними службовцями апарату суду Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», відповідних актів Президента України та Кабінету Міністрів України, спрямованих на боротьбу з корупцією. Оформлює матеріали про прийняття присяги державними службовцями апарату суду, присвоєння рангів державним службовцям, вносить відповідні записи до трудових книжок. Обліковує стаж роботи суддям та працівникам апарату суду, що дає право на надбавку за вислугу років, здійснює контроль за встановленням надбавок та наданням відпусток відповідної тривалості, готує проекти наказів щодо встановлення цих надбавок. Відповідає за облік, виготовлення та знищення посвідчень. Готує матеріали на заохочення працівників суду, веде відповідний облік. Здійснює оформлення документів за підсумками проведення службового розслідування та застосування заходів дисциплінарного впливу щодо працівників суду. Готує та подає в установленому порядку документи щодо призначення довічного грошового утримання суддям та пенсій працівникам апарату суду. Оформлює та видає довідки з місця роботи. Здійснює оформлення листків непрацездатності та засідань комісії місцевого суду із соціального страхування. Контролює виконання планів підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду. Готує інформацію та подає звіти, аналізи, узагальнення про роботу з персоналом місцевого суду за вимогою відповідного територіального управління Державної судової адміністрації України. Виконує обов’язки члена конкурсної комісії. Відповідає за проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків невиробничого характеру. Виконує інші доручення голови суду та керівника апарату, що належать до питань роботи з персоналом. |
|
Умови оплати праці |
Відповідно до штатного розпису посадовий оклад становить 2240,00 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Призначення на посаду консультанта суду (по роботі з персоналом) - строкове (на час перебування основного працівника у відпустці по догляду за дитиною)
|
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання:
|
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів : 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (приймання документів, в останній день після закінчення робочого часу, не розглядаються). Кінцевий термін прийняття документів 28 грудня 2016 року.
|
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
11 січня 2017 року, о 10 00 приміщення Тростянецького районного суду Сумської області за адресою: Сумська область, м. Тростянець, вулиця Миру,9, кабінет № 104
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Монастирьова Наталія Станіславівна, т.(05458)5-14-75, E-mail: inbox@tr.su.court.gov.ua |
|
Вимоги до професійної компетенції |
||
Загальні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Бакалавр, молодший бакалавр |
2. |
Досвід роботи |
Не потрібен |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільно |
Спеціальні вимоги
|
||
1 |
Освіта |
Вища, за напрямом «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
2. |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4) Закон України «Про судоустрій та статус суддів»; 5) Закон України «Про відпустки», Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173; 6) Положення про автоматизовану систему документообігу суду |
3. |
Професійні чи технічні знання |
Відповідно до посади з урахуванням спеціальних законів, вміння використовувати програмне забезпечення, перевагою будуть вміння роботи в автоматизованій системі документообігу суду (Д-3) |
4. |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Вміння використовувати комп’ютерне програмне забезпечення, офісну техніку |
5. |
Спеціальний досвід роботи |
Не потрібен |
6. |
Особисті якості |
Відповідальність, комунікабельність, уважність, системність і самостійність в роботі, саморозвиток , наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях |
|