flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Судом проведено анонімне опитування відвідувачів суду

05 листопада 2019, 11:31

З 2016 року у суді на регулярній основі запроваджено анонімне опитування відвідувачів  нашого суду з метою відслідковування задоволення якістю надання судових послуг.

Опитування є добровільним, інформація, що збиралася є конфіденційною і оприлюднюється лише у виді узагальнених результатів.

Протягом жовтня 2019 року всім відвідувачам суду пропонувалося заповнити анонімні анкети.

Громадяни – відвідувачі суду не були досить активними, тому всього в опитуванні взяли участь 10 громадян. Більшість відвідувач відмовлялися від заповнення анкет, посилаючись на те, що не бажають брати участь в опитуванні, або скаржилися на поганий зір.

Громадянам було запропоновано заповнити анкету та оцінити якість роботи суду, умови перебування в  суді, дотримання строків судового розгляду, доступ та повноту інформації на стендах та на веб сторінці суду в мережі Інтернет, роботу судді та працівників апарату суду тощо.

Проаналізувавши результати опитування громадян-відвідувачів суду можна зазначити, що організація роботи апарату Тростянецького районного суду Сумської області здійснюється в цілому на належному рівні.  

Як показали результати анкетування 80%  респондентів не відзначили для себе проблем під час відвідування суду та вважають, що в суді достатньо місць для очікування, для ознайомлення з матеріалами справи тощо.

70% громадян відмітили, що приміщення суду є чистим і прибраним.

Зручність розташування інформаційних стендів відмітили 70% респондентів, а повнота та ясність інформації задовольняє 80% відвідувачів суду.

Рівень інформаційного наповнення сайту суду позитивно оцінили 70% громадян.

90% опитаних громадян задоволені старанністю працівників апарату суду, недопущенням помилок, які б призводили до перероблення документів та порушення строків, рівнем професіоналізму, доброзичливим відношенням та неупередженістю працівників апарату суду до відвідувачів.   

Неупередженість та незалежність судді відмітили як задовільною 80% респондентів, належну підготовку до справи та знання справи коректність, доброзичливість та ввічливість судді, надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію – 90%, дотримання процедури розгляду – 60% респондентів.

80% опитаних громадян  вчасно отримали повістки та повідомлення про розгляд справи, задоволені тим, що були враховані їх побажання при призначенні дня та часу засідання та вважають обґрунтованими затримку/перенесення слухань у справі. Але всього 40% відвідувачів зазначили про вчасність (відповідно до графіка) початку останнього засідання по справі. Затримку початку розгляду судового розгляду можна пояснити надмірним навантаженням на суддю, оскільки з 26 квітня по 18 жовтня 2019 року здійснювала судочинство лише одна суддя.

Проведене опитування є досить корисним. Отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття відповідних управлінських рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення діяльності судової установи.